Soutěž studentů už k "Londýnu v Praze" patří.  Letos bylo zadání následující:  "Vidíš kolem sebe značky, produkty nebo služby, které skutečně úspěšně vstoupily do dialogu se zákazníkem? Napiš nám o tom."

Dostali jsme mnoho skvělých příspěvků a bylo těžké vybrat ten nejlepší. Nakonec jsme se rozhodli pro příspěvek Martina Šlechty, věnovaný Kofole.  Martin shrnuje svůj příspěvek v následujícím videu, které jsme natočili po konferenci.  Na konci přesně vystihuje to podstatné:  "management Kofoly se nebál otevřít značku lidem a dal lidem [a reklamní agentuře] možnost Kofolu spoluvytvářet":

Martin za svůj příspěvek získal vstup na Ogilvy Institut. Ještě jednou díky za příspěvek a gratulujeme k vítězství!

Zároveň bychom chtěli poděkovat všem, kteří jste se konference a workshopu "Londýn v Praze 2.0"  zůčastnili; za skvělou atfmosféru na konferenci a pozitivní zpětnou vazbu!