« Analogové vs. digitální | Main | Serendepita »

25/07/2010

Nikdo už tam nechodí, je tam moc narváno

Extinction

Řekl to Yogi Berry o restauraci v St. Louis ( "Nobody goes there anymore. It's too crowded") .  Je to nesmírně pravdivý nesmysl, který platí i v případě  značek, které už nikdo nekupuje, protože je kupují všichni. 

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://www.typepad.com/services/trackback/6a00d83452ea9d69e2013485ae5447970c

Listed below are links to weblogs that reference Nikdo už tam nechodí, je tam moc narváno:

Comments

Dědeček říkával, že nejvíc houbařů chodívá ve středu, protože se říká, že jich ve středu chodívá nejméně.

Stejně jako iPhone si již nikdo nekupuje, protože se na něj musí stát fronty :-) Anebo že by se lidé právě kvůli této informaci pro něj preferenčně rozhodovali, bez ohledu na jeho funkcionalitu, tak dopodrobna rozpytvanou na mnoha serverech technickými guru mobilního světa?

Buď jak buď. Zatímco pokladna hypermarketu, kde se nachází již z dálky viditelná fronta nás odradí, v tom samém obchodě, stánek či regál s frontou lidí, naši pozornost naopak přiláká. A co teprve, když projíždíme kolem hospody, kde je plné parkoviště a narváno k prasknutí?

Podle mě nejgeniálnější marketingovou komunikaci (fronty) dokázali nejlépe uchopit, tak "netržně" uvažující lidé, jako byli komunisté :-)

Ano, rikalo se: fronta pred kramem je sen kapitalisty

The comments to this entry are closed.