Spolutvorbu chápeme jako strategickou iniciativu, která má tyto cíle:

  • Vtáhnout tvůrčí a zapálené zákazníky “dovnitř”, do inovačních procesů (výrobků a komunikace) a získat spolu-prací s nimi nové nápady a řešení
  • Vytvořit intimní vztah mezi značkou/organizací a zákazníkem
  • Získat zapálené zákazníky k tomu, aby “zapalovali” dále…

Crowdourcing je jeden z nástrojů spolutvorby. Pomocí crowdsourcingu zpřístupníme klientovo zadání deseti tisícům lidí. 

“Značka Peperami si zaslouží radikální tvůrčí řešení. Jsme si jistí,  že pokud dáme náš brief tisícům lidí, místo toho, abychom se obraceli jen na malý tým kreativců v jedné agentuře, najdeme ten nejlepší možný nápad…”, Noam Buchalter, Unilever

Vlastní panel spotřebitelů Perfect Crowd a komunity na sociálních sítí nám umožňují rozeslat klientovo zadání 100.000 spotřebitelů.

Ideahunting & headhunting: Prostřednictvím crowdsourcingu nehledáme jenom nové nápady. Naším hlavním cílem je hledat lidi, které mají skvělé nápady a kteří jsou zapálení pro téma souvející s klientovým zadáním (tématem může být cokoli ekologie, elektronika, cukrovinky nebo politika…) a takové lidi ("pětkaře", z vrcholu pyramidy) zvát do komunit kolem značky a do přímé spolutvorby s klientem. 

  Spolutvůrci
 
Chcete se o spolutvorbě a crowdsourcing dozvědět víc? Napište nám na info@perfectcrowd.com.