« Čím méně fanoušku, tím lépe | Main | Fake audience »

19/10/2015

Test virálního videa: jsme to, co sdílíme

Jsme to, co sdílíme s ostatními. A emoce sdílíme vždy, když jsme s ostatními lidmi - mimikou, gestem, tónem. Na Internetu místo gest sdílíme obsah, který emoce vyvolává. Emoce jsou nakažlivým virem a chtějí být sdíleny. Zejména ty aktivní (high arousal emotions) jako je úžas, překvapení, radost, nebo dojetí. (Arousal Increases Social Transformation of Information)

Emoce_obr

Sdílený obsah bývá povrchní (zachráněná štěňátka, roztomilá miminka atd.), ale obsah není důležitý. Důležité je, že video se zachráněným štěňátkem v člověku vzbudí dojetí, které chce sdílet, aby měl skrze emoci blíže k ostatním. 

Testovali jsme dvě virální videa - jedno z nich se zachráněným šťěňátkem (Budweiser) a druhé od značky Adidas:  

 

A tady jsou výsledky:

 

 
Video Budweiseru vzbuzuje aktivní i pasivní emoce (více těch pasivních než video Adidasu), ale vzbuzuje tyto emoce velmi silně. 
Důkazem je fakt, že více než 60% respondentů video Budweiseru skutečně sdílelo (inteligentní dotazníky Kvalikvant jim sdílení umožňuje přímo z dotazníku). 
 
Budemoce
 
Image1
Podívejte se na vzorový dotazník testu virálního videa, pak se přihlašte do Kvalikvantu, přizpůsobte dotazník pro vaše video a rozešlete svým uživatalům, nebo zákazníkům: Test videa - vzorový dotazník

Comments

Jednoduchá "case study" ale zajímavá. Je zajímavé vidět, jakým způsobem určité % lidí reaguje na video a jaké z toho mají pocity.

Verify your Comment

Previewing your Comment

This is only a preview. Your comment has not yet been posted.

Working...
Your comment could not be posted. Error type:
Your comment has been posted. Post another comment

The letters and numbers you entered did not match the image. Please try again.

As a final step before posting your comment, enter the letters and numbers you see in the image below. This prevents automated programs from posting comments.

Having trouble reading this image? View an alternate.

Working...

Post a comment