« Čím méně fanoušku, tím lépe | Main | Fake audience »

19/10/2015

Test virálního videa: jsme to, co sdílíme

Jsme to, co sdílíme s ostatními. A emoce sdílíme vždy, když jsme s ostatními lidmi - mimikou, gestem, tónem. Na Internetu místo gest sdílíme obsah, který emoce vyvolává. Emoce jsou nakažlivým virem a chtějí být sdíleny. Zejména ty aktivní (high arousal emotions) jako je úžas, překvapení, radost, nebo dojetí. (Arousal Increases Social Transformation of Information)

Emoce_obr

Sdílený obsah bývá povrchní (zachráněná štěňátka, roztomilá miminka atd.), ale obsah není důležitý. Důležité je, že video se zachráněným štěňátkem v člověku vzbudí dojetí, které chce sdílet, aby měl skrze emoci blíže k ostatním. 

Testovali jsme dvě virální videa - jedno z nich se zachráněným šťěňátkem (Budweiser) a druhé od značky Adidas:  

 

A tady jsou výsledky:

 

 
Video Budweiseru vzbuzuje aktivní i pasivní emoce (více těch pasivních než video Adidasu), ale vzbuzuje tyto emoce velmi silně. 
Důkazem je fakt, že více než 60% respondentů video Budweiseru skutečně sdílelo (inteligentní dotazníky Kvalikvant jim sdílení umožňuje přímo z dotazníku). 
 
Budemoce
 
Image1
Podívejte se na vzorový dotazník testu virálního videa, pak se přihlašte do Kvalikvantu, přizpůsobte dotazník pro vaše video a rozešlete svým uživatalům, nebo zákazníkům: Test videa - vzorový dotazník

Comments

Jednoduchá "case study" ale zajímavá. Je zajímavé vidět, jakým způsobem určité % lidí reaguje na video a jaké z toho mají pocity.

The comments to this entry are closed.