5 posts categorized "akce"

23/06/2014

Identifikace názorových vůdců a propojovatelů na LinkedIn

LIP_HR_pozvanka_230614

10/04/2012

Fiona Blades v Praze: prezentace z workshopu

London in prague 050412
View more PowerPoint from Perfect Crowd
Prezentace ze skvělého workshopu s Fionou Blades, který proběhl v rámci Londýna v Praze minulý týden! Zároveň přikládáme i případové studie, kterými nás Fiona provedla. Ve všech případech hrálo klíčovou roli měření skutečných zákaznických zážitků a zkušeností na všech touch-pointech, včetně těch nejdůležitějších, které tvoří vlastní zkušenost s produktem a WOM. 
06

21/06/2009

Workshop pro ženy podnikatelky, současné i budoucí

Více o workshopu "Branding a marketing yourself" (3.7. 2009) je zde.

Workshop je zdarma, v položce IČ a DIČ v registračním formuláři, prosíme vyplňte "0" nebo jakékoli jiné, libovolné číslo. Kapacita workshopu je omezená - přednost mají ženy, podnikatelky současné i budoucí.

Zde je link: http://www.londynvpraze.cz/registrace/lip/

Agenda workshopu je zhruba tato:

Místo: Long Tale Café, Osadní 35, Praha 7, Holešovice (www.longtalecafe.cz); nejlepší je přijet metrem na Nádraží Holešovice a pak jít kousek pěšky po Plynární, ze které odbočíte do Osadní.

  • 9.15 - káva
  • 9.45 - branding a marketing: lekce od velkých značek, s přestávkou kolem 10.45 (Teresa Alpert)
  • 12.30-13.15 - oběd
  • 13.15-15.45 - branding a marketing Vašeho byznysu nebo Vás samotných: cvičení s použitím reálných případů (práce pod vedením Teresy Alpert)

29/01/2009

Londýn v Praze a konverzace o vodě

Součástí konference Londýn v Praze "Joining the conversation" v říjnu 2008 (ano, je to ostuda, že se k tomu vracím až teď...) byl i workshop, kde jsme si vyzkoušeli postup, který běžně využíváme při vývoji nových konceptů (a kterému říkáme "insight activator"). Tenhle přístup není založen na žádné  "černé skříňce", ale spočívá ve dvou jednoduchých krocích -

krok 1:

"sběr dat a inspirace": cílem téhle fáze je "nakrmit" naši intuici tak, aby nebyla slepá ale informavaná - krmíme ji daty, články, výzkumem a hlavně konverzací s lidmi, kteří mají k danému tématu, co říct (odborníci i "zákazníci")

... a krok 2

"transformace syrového materiálu v insighty a nápady pro výrobek značku": tady je třeba zkušený průvodce, který týmu pomůže tvůrčím způsobem spojit věci, které spolu zdánlivě nesouvisí a dostat se tam, kam je třeba se dostat....  
 
Na konferenci nebylo dost času na to, aby se tam odehrál skutečný "insight activator"; několik sedmi až osmičlených týmů tam nicméně pracovalo v duchu tohoto postupu na zadání (záměrně obecném) od Matta Harta: "Jak přesvědčíme lidi, aby začali šetřit vodu? Tj. jak transformovat ranní inspiraci (tj. prezentace Blake Chandleeho, Marka Earlse, Andrew Needhama, Richarda Connella a Ivana Pollarda) o konverzacích, které lidi vedou napříč časem a prostorem, k tomu, abychom dosáhli tohoto cíle?"
 
Navzdory časovému tlaku přišly týmy s některými skvělými nápady:

Petr Václavek, který během workshopu pracoval na konceptu "Paint your city green" se rozhodl jít o krok dál a dát tomuto konceptu skutečnou podobu. Petr k tom říká: " Shine your city green vzešel jako idea pro šetření vody, což bylo zadání v rámci konference, ovšem nějaký čas po jejím skončení jsme si uvědomili hloubku a hlavně možný přínos pro budování natural-friendly postojů ve vědomí české společnosti. Proto jsme se rozhodli tuto myšlenku dotáhnout do konce a nyní připravujeme její spuštění ve spolupráci se sítí Facebook."

 

Workshop, který jsme na loňské konferenci uskutečnili, je začátkem transformace projektu Londýn v Praze - od (pouze) konferencí k workshopům a pracovním setkáním. Konferenci Londýn v Praze 2009 společně s Ogilvy plánujeme, ale mezitím připravujeme sérii workshopů se špičkovými marketéry, výzkumníky, designery a plannery v domově Perfect Crowd - v Long Tale Café.

 

Prvním z workshopů bude zaměřen na "praktickou semiotiku". Virginia Valentine, skutečná ikona britské semiotiky, aplikované na reklamu a marketing, nás naučí, jak semiotiku využívat v každodenní praxi. Workshop se uskuteční 19. března 2009 v Long Tale Café.

 

Londýn v Praze má nový web, kde vás o připravaných akcích budeme pravidelně informovat.

 

20/10/2008

Londýn v Praze & vítěz soutěže studentů

Soutěž studentů už k "Londýnu v Praze" patří.  Letos bylo zadání následující:  "Vidíš kolem sebe značky, produkty nebo služby, které skutečně úspěšně vstoupily do dialogu se zákazníkem? Napiš nám o tom."

Dostali jsme mnoho skvělých příspěvků a bylo těžké vybrat ten nejlepší. Nakonec jsme se rozhodli pro příspěvek Martina Šlechty, věnovaný Kofole.  Martin shrnuje svůj příspěvek v následujícím videu, které jsme natočili po konferenci.  Na konci přesně vystihuje to podstatné:  "management Kofoly se nebál otevřít značku lidem a dal lidem [a reklamní agentuře] možnost Kofolu spoluvytvářet":

Martin za svůj příspěvek získal vstup na Ogilvy Institut. Ještě jednou díky za příspěvek a gratulujeme k vítězství!

Zároveň bychom chtěli poděkovat všem, kteří jste se konference a workshopu "Londýn v Praze 2.0"  zůčastnili; za skvělou atfmosféru na konferenci a pozitivní zpětnou vazbu!