Roboboy", nová televizní reklama na Persil:A Šípková Růženka ze stáje Ariel:

Každá z těchto dvou reklam byla vytvořena za jiným účelem (jedna buduje značku, druhá oznamuje určitou inovaci) a není fér je doslova srovnávat.  Obě ale útočící na emoce a půjčují si silné příběhy a tady srovnávat lze. Jedna stojí na kusu lidské pravdy a na tisíc let opakovaném a stále prožívaném příběhu – a  značka je autorem této výpovědi ("špína je dobrá" je paradox a značka čerpá energii z toho napětí, které paradox vytváří). Druhá  reklama dramatizuje vlastnost produktu a pohádkový příběh je jen pozadím, na kterém se odehrává hlavní drama – drama sňatku pracího prášku a aviváže.  Ta druhá určitě testovala dobře v pretestu – zákazníci přehráli zpátky přesně to, co viděli, protože nic jiného ani přehrát zpátky nelze. Ta první nebyla vytvořena proto, aby uspěla v testech, ale proto, aby se zapsala do podvědomí a aby tam setrvala.