« Workshop pro ženy podnikatelky, současné i budoucí | Main | John Grant: krize středního věku a strategické plánování »

30/06/2009

Komunity a ambasádoři

Hledáme a vytváříme komunity kolem značek skrze témata, které si značky bere za své (například bio potraviny, móda, hudba...).

Pomocí "social network analysis" (SNA) nejprve na webu určíme uzly s nejvyšší konektivitou vzhledme ke zvolenému tématu.  

V rámci jednotlivých komunit hledám konkrétní propojovatele a a ovlivňovatele - proto, abychom lépe poznali chování komunit i proto, abychom propojovatele a ovlivňovatele pozvali k přímé spolupráci.

 

Propojovatele

Z ovlivňovatelů a propojovatelů se díky přímé a otevřené spolupráci s agenturou a klientem stávají zapálení ambasádoři značky, kteří "zapalují" další zákazníky v rámci jednotlivých komunit. 

Chcete se o SNA, komunitách a ambasádorech dozvědět víc? Napište nám na info@perfectcrowd.com

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://www.typepad.com/services/trackback/6a00d83452ea9d69e201157193f5b2970b

Listed below are links to weblogs that reference Komunity a ambasádoři:

Comments

Verify your Comment

Previewing your Comment

This is only a preview. Your comment has not yet been posted.

Working...
Your comment could not be posted. Error type:
Your comment has been posted. Post another comment

The letters and numbers you entered did not match the image. Please try again.

As a final step before posting your comment, enter the letters and numbers you see in the image below. This prevents automated programs from posting comments.

Having trouble reading this image? View an alternate.

Working...

Post a comment