Skvělé by bylo účastnit se prezentace výzkumu, který klientovi dodal kuráž schválit soudruhům z agentury tento propagační materiál. Soudruh z výzkumné agentury zřejmě závěrem svého projevu, při přátelském sektání v budově nadnárodního koncernu, s potěšením přítomným sdělil, že reklama má nejen vynikající branding (index 146, protože se Pepsi objevuje ve spotu asi 15x, on i off trade, a do určité míry, jak soudruh zdůraznil, hraje Pepsi i roli “creative magnifier”, viz. famózní finální scéna), ale má i skvělý engejdžment, díky suprové muzice, celebritce a armádě multikulti svazáků. Soudruzi poděkovali a spokojeně se rozešli do svých kanceláří, s dobrým pocitem, že spoluvytvořili něco cool, sexy, mladého a krapet edgy, ale ne zas tak moc edgy, vždyť mají záda krytá procenty a indexy. Ten soudruh z výzkumu by byl frajer, kdyby se ve dveřích zastavil jako Colombo, podrbal se na hlavě, a dodal, že branding a engejdžment sice super, ale jinak, že tohle dílo je vypasená svazácká lež, která každým shlédnutím tluče hřebík značce do rakve.