Hledáme mezi sebe kolegu nebo kolegyni pro roli projektového juniorního výzkumníka kvantitativních výzkumů.

Budete pomáhat s výzkumy na různá témata od výzkumů značky, hodnocení reklamy nebo výzkumů na společenská témata určených pro medializaci.

Pokud si budete na dané zadání věřit, svěříme Vám výzkum od A do Z: přípravu návrhu výzkumu, vývoj dotazníku, interpretaci výsledků.

Co lze považovat za ty správné předpoklady?

Základním předpokladem, aby Vás tato práce bavila, je zvědavost a vůbec zapálení pro výzkum, poznání a informace.

A aby Vás tato role zbytečně nestresovala, hodí se zkušenosti s projektovým řízením, schopnost koordinovat další dodavatele a kolegy zapojené do výzkumu. Je potřeba také empatie vůči klientům, vyslechnout si je a pochopit jejich potřeby.

Práce také vyžaduje:

  • základní zkušenosti s MS Excel
  • základní zkušenosti s MS Powerpoint.

Co by měl mít ideální kolega za sebou?

Dáváme proto přednost těm, kdo už mají aspoň nějakou praxi v některé agentuře pro výzkum trhu. Počítáme i relevantní praxi během studií. Hodí se také orientace na kvantitativní metody během studia.

Výhodou, ale zdaleka ne nutnou podmínku, je hlubší znalost některého z výzkumných přístupů, například práce s SPSS.

Co vám můžeme nabídnout?

  • Inspirující zkušené kolegy
  • Prostor pro samostatnost, názor, odpovědnost a možnost realizovat své nápady
  • Pestrost témat a metodik. Každý výzkum je trochu jiný. Nespoléháme se na hotová řešení.
  • Pracovní počítač a telefon
  • Možnost se práci věnovat 2 dny v týdnu mimo kancelář.

V případě zájmu se prosím ozvěte na:  jan.schmid@perfectcrowd.com